Alleen in de US neem ik aan, zie iig niks in de Market.
HTC Desire op verschillende rom's (afhankelijk van de dag en m'n bui)
De applicatie is niks anders dan de gewone "Google Maps"
En deze staat altijd al in de Market, maar nu heeft google navigator voor 1.6 er in gezet.
dus zoeken op google maps
Is versie 3.2.1, staat verder niks bij over Navigator. Kan hem helaas niet installeren, krijg een install error, package not signed correctly :-(
Bij mij precies t zelfde, maar mischien komt t omdat we cm draaien? mischien omdat we beiden de amerikaanse apk hebben geprobeerd te installeren?
...heb net een Google maps update gedownload gewoon via de Market. Ziet er wel behoorlijk anders uit, maar het belangrijkste is natuurlijk: gaat ie zelfstandig de route aanpassen als ik van de route afwijk? Morgen maar eens testen![]()
Welke versie draai jij? Draai jij Cyanogenmod?
Want mensen met Cyanogenmod krijgen hem namelijk niet aan de praat
Blijken idd problemen te zijn met CM, eerst dien je de oude maps te verwijderen en dan gewoon via de Market weer te installeren, hier een uitleg erover (bijna onderaan, bericht Zinx).
Google Maps Navigation (Beta) now available in Android Market for Android 1.6! - Google Mobile Help
edit:
Misschien nog makkelijker, een update.zip, ben hem nu aan het downen en testen, brb
http://forum.xda-developers.com/show...19#post5010719
Yeps, dat werkt, zie nog geen Navigator, maar heb GPS niet aan staan, zou dus kunnen, is wel versie 3.2.1
Laatst gewijzigd door Ralph; 24 November 2009 om 08:45
Update,
het werkt, maar .........
Neem ik 2 punten in de US, dan krijg ik idd een Navigate button, anders niet ... :-(If you've installed it properly, and you enter two US locations as the endpoints, you should get the Navigate option.
If you use "My Location" as the start point, you won't get the navigate option unless you're in the USA.
go navigate uit Market downen...
hiermee activeer je navigator