Ja Dealextreme en op Ebay is natuurlijk ook van alles te vinden!
Ja Dealextreme en op Ebay is natuurlijk ook van alles te vinden!
ROM: Teamhacksung's ICS build 13
Android: Ice Cream Sandwich 4.0.3
Kernel: standaard
Modem: -
Launcher: GO Launcher EX
Mijn How To's: Doc's Rom installeren - Installeer adb - TIP!: Makkelijk bestanden verzenden
Kom ook op de IRC chatbox van AndroidWorld!
Bekijk RTL Gemist op je telefoon!
Goedkope en goede webhosting
Er zijn meerdere sites in China, zoals Focalprice.com. Veel spul, voor weinig geld.
Heb ook één keer eerder problemen gehad met de douane. Toen kwam er een brief thuis dat ik belasting moest betalen en zo. Brief teruggestuurd en toen kwam TNT aan de deur dat ze die belastingcenten wilden hebben. Prima, betaald en afgehandeld. Ging wel om een groot bedrag en niet bij dealextreme besteld (wel uit China en omgeving :P).
Maar het handige is op dealextreme: free shipping. Je hoeft dus niet meteen 20 euro (bij meerdere producten) in één keer af te rekenen, maar dit kun je ook verdelen over 4 pakketjes. Free shipping. ;-)
Ik denk wel dat je op Ebay nog goedkoper spul vindt.
Je tikt in wat je wilt hebben, klikt links in het menu 'Wereldwijd' aan en rechtsboven vink je 'Prijs + verzendkosten: laagste bovenaan' aan. En voila, zie daar het resultaat. De goedkoopste prijsjes (vaak nog goedkoper dan dealextreme).
Samsung Galaxy S i9000
Een autolader is een goed idee, wist helemaal niet dat je die hebt voor de HTC
IK heb op mijn scootmobiel een 12volt uitgang laten maken, via de usbkabel wordt de stroom in het toestel gedaan. Werkt perfect!
Ik ga er op uit via : http://ikgaeropuit.nl en navigeer dan met google maps !
DealXtreme is goed voor hoesjes en usb kabeltjes enzo. DealXtreme is NIET goed voor opladers en andere dingen die je in het stopcontact doet. Voor dat soort zaken is het goedkope spul van DX vragen om kortsluiting of erger.