Ik krijg binnenkort mijn HTC Desire en ik zou 'm graag zo lang mogelijk mooi houden.Helaas word de HTC Desire als enige HTC toestel zonder screenprotector geleverd.
Waardoor ik op zoek moest gaan.
Normaal heb ik binnen 5 min een fullbody shield (volledige bescherming) gekocht zoals de Zagg InvisibleShield of BodyGuardz (nou, deze niet meer trouwens :P), maar omdat dit een Europees toestel is gaan beiden ondernemingen van deze shields geen shields maken voor de Desire.Of het komt veel te laat (+/- 4 maanden).
Bij cases is er weer dat zelfde probleem, er zijn nog geen snap-on cases waardoor je alleen van de slide-in cases kan nemen.. voor zover ik kan vinden dan. :P
Om het samen te vatten, zou ik graag jullie advies of hulp vragen bij de beste accessoires te vinden voor de HTC Desire.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp en advies!
UPDATE: Ik weet dat er al 300 verschillende 3,7" screenprotectors bestaan, maar welke kan je hierbij het beste nemen? Ik weet namelijk door mijn vorige toestel (iPhone) dat hier behoorlijk wat verschil in kan zitten.

LinkBack URL
About LinkBacks
Helaas word de HTC Desire als enige HTC toestel zonder screenprotector geleverd.
Waardoor ik op zoek moest gaan.

Met citaat reageren