Ik heb net gezocht op hartslagmeters (zo'n band om je borst) welke je kunt aansluiten op mijn HTC Desire bijvoorbeeld, maar kan er niets over vinden.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Welke Polar kan (via kabel bijv) worden aangesloten op mijn HTC. Ik gebruik nu overigens SportyPal Pro als programma.
Hopelijk heeft iemand tips.
Dank alvast!
Beste heer, mevrouw,
Voor de degene die op zoek is naar de Bluetooth hartslagmeter in combinatie met smartphone desire hd (Android); ik heb dat ding hier liggen, reeds vervangen door een nieuwe in Almere en werkt van GEEN kant. Niet kopen, werkt niet. Ikzelf ben momenteel op zoek naar een wireless alternatief dat wel werkt, heb je al nieuwe ideeën opgedaan ?
Groeten,
Ronald
Ik heb de LS14 van Polar, mijn wildfire ziet hem wel, koppelt en verbreekt automatisch de verbinding. Ik heb dit probleem net gemeld bij HTC, iemand een idee/oplossing???
Het maakt niet uit of ik endomondo gebruik of een andere app voor Android.
Bij mij exact hetzelfde probleem met de HTC Desire (Android 2.3). Ik heb de Polar hartslagmeter ook getest op een Samsung Galaxy Gio (Android 2.3). Bij deze telefoon gaat het koppelen wel goed en is de hartslag ook te zien in de diverse apps. Maw de Polar HM op zich werkt wel goed en het werkt ook op Android 2.3 -> is dit dus een specifiek HTC (bepaalde modellen) probleem?
Mocht het bij iemand wel werken (op een HTC Desire) of weet iemand een oplossing, dan hoor ik het graag.
Ik heb vandaag via Endomondo ook een polar hs band met Bluetooth ondersteuning binnen gekregen, werkt bij mij dus ook niet op mijn HTC. Hij kan apparaat niet vinden bij scannen....