Ik heb een HTC Wildfire toestel, maar volgens mij is mijn vraag niet specifiek voor dit toestel.
Hoe kan ik mijn contactpersonen (veel beter) beheren? Ik heb erg behoefte om hier zelf keuzes in te kunnen maken, bijv. welke ik wel en niet wil synchroniseren, wel/niet zichtbaar maken onder Contactpersonen etc.
De standaardopties die in Android zitten bieden me (veel) te weinig mogelijkheden.
En wel veel irritante dingen, die ik graag anders wil hebben:
-nu zijn al mijn gmail-contacten gesynchroniseerd met de Contacten op de telefoon. Maar ik wil hier keuze in hebben: welke wel en welke niet.
Bvk zonder eerst extra handelingen te moeten doen, zoals iedereen aan een groep toevoegen.
-ik wil niet dat van elke mail die ik ooit in mijn leven gestuurd heb, dit als 'contactpersoon' verschijnt op mijn telefoon. Dit is erg irritant, en levert een waslijst van onbenullige contacten op, waarbij allerlei helpdesks en info-adressen ook opeens een 'contactpersoon' zijn.
-ik kan ervoor kiezen om NIET de google-contacten weer te geven, maar dan zijn gelijk AL mijn google-contacten niet langer zichtbaar. Dat is ook irritant, want sommige wil ik wel zien.
Is er een handige app om daarmee contacten te beheren, personaliseren etc.
En wat kan ik binnen de standaard Contactpersonen functie van Android hieraan doen?
(Overigens werkt het Contacten samenvoegen ook niet lekker, en ook hier mis ik handmatige beheersmogelijkheden)

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren