post hier je wallpapers. ik heb er aan aantal gejat van xda forum maar erg mooi vind ik zelf.
http://picasaweb.google.nl/rdekok/G1Wallpapers#
leuk progje is wss (wallpaper set & save)
post hier je wallpapers. ik heb er aan aantal gejat van xda forum maar erg mooi vind ik zelf.
http://picasaweb.google.nl/rdekok/G1Wallpapers#
leuk progje is wss (wallpaper set & save)
altijd aan het spelen met roms en andere zaken.
zijn er ook mensen die hun bootloader al aangepast hebben?
Ik heb het progje La Tour eiffel geinstalleerd. die laat een afbeelding van een webcam zien . en ververst die elke 30 min. ik heb de aarde gezien vanuit de ruimte.
SPV e-100, SPV c500, SPV c550, Qtek 9100, HTC TyTn II, T- mobile G1 met Vodafone, HTC HD2, Irobot M003 aka Apad (Android tablet), (als Vodafone eens opschiet met leverenook een HTC Desire)
Oorspronkelijk geplaatst door wimstradamus
huh? ga je er ook mee de ruimte in? gaaf die G1
La Tour Eiffel draait ook op mijn G1. Geweldige app. Mijn wallpaper is ook de aarde, gezien vanaf een of andere satelliet. Omdat iedere x minuten wordt geupdatet zie je waar het licht en donker is op de wereld. Erg gaaf. Bijkomend voordeel is dat de achtergrond 's avonds en 's nachts veel donkerder is (is fijn in bus en trein).
LG Optimus 2X Speed
Rooted @ latest MIUI
Previously: NL G1
ROM: CyanogenMod 7.0.0
Firmware: 2.3.3 G1ngerbread
Erg leuke app idd.La Tour Eiffel
Als ik ooit nog eens wat design kwaliteiten ontwikkel, maak ik misschien ook nog eens een leuke pic als desktop ....
NL G1 white
base: 62.50S.20.17H_2.22.19.26I
kernel: 2.6.34-cyanogenmod shade@toxygene #1
firmware: 2.1 update 1
CyanogenMod-5.0.8-DS Build EPE54B
Waarom kan ik deze app niet vinden in de Market? Is hij inmiddels verwijderd o.i.d.?
Alvast dank voor je reactie!
Jammer inderdaad,staat niet in de Market.
Lijkt me wel cool.
Mijn Android verleden:
HTC Hero Android 2.1 rooted met Universal Androot
HTC Desire met Android 2.3 Gingerbread