1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Android en Mac

Array
    Toestel
    HTC Wildfire S / iPhone 4 (sorry)
    Niet geroot

Question Android en Mac

Ik heb de vraag als eens gesteld op andere fora maar nooit echt een antwoord op gekregen.. dus nu een topic bij jullie...

Ik mag binnenkort weer een nieuwe telefoon uitzoeken.. Sinds een klein half jaar ben ik zowel zakelijk als prive helemaal over op de Mac. Nu merk ik dat mijn voorliefde voor WindowsMobile toestellen aardig weg is door de omslachtige sync en onmogelijke ROM-updates als Mac gebruiker.

Nu mijn vraag, Is dit anders met Andoid? kan ik Android eenvoudig syncen met een mac (via google of via andere software) en dan even belangrijk kan ik een ROM-update uitvoeren vanaf een mac of moet ik dan weer naar de buurman

In het verleden heb ik veel gespeeld met ROM's van XDA maar op de mac is dat vrijwel onmogelijk..

.. of is een iPhone dan toch de beste keuze als opvolger van mijn Touch Pro 1
    iMac 27" quadcore - MacBook Pro 13" - HTC Touch Pro - iPod Shuffle 4GB

Array Quinten's schermafbeelding
    Toestel
    HTC Desire, SAMSUNG Galaxy S2, Asus Transformer Prime 64GB Gold.
    Geroot/custom ROM

Standaard

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwt naar.. Aangezien ik op mijn werk ook
    alleen maar op mac werk. Maar ik kom er sowieso wel achter aangezien ik al besteld heb

Array i_like_android's schermafbeelding
    Toestel
    Nexus One / G1 Development
    Geroot/custom ROM

Standaard

Ik ben een mac gebruiker van het eerste uur alsook een Android gebruiker van het eerste uur. Ik sync vooral via google , maar heb gezien dat de missing sync ook een versie uit heeft voor het syncen van contacten , agenda en muziek. Maar voor het copieren van bvb een (custom) ROM gebruik de gewone mount /dismount methode en dat werkt goed.

Array
    Toestel
    Niet geroot

Standaard

Kijk dat is het eerste antwoord waar ik iets mee kan.. Mac & Android gaan dus goed samen.. nu alleen nog de vraag welke de legend ziet er super uit (vooral naast m'n macbook pro en imac ) maar de specs zijn natuurlijk wel een stuk minder dan de desire (en voor die 50 euro extra heb je dan veel meer toestel..)

Maar goed ik heb nog een paar maanden om de keuze te maken.. dus hopelijk komt er nog een mooier toestel uit
    Laatst gewijzigd door eiskoud; 12 March 2010 om 22:14 Reden: tiepvoudje

Array
    Toestel
    Niet geroot

Question

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
    Maar voor het copieren van bvb een (custom) ROM gebruik de gewone mount /dismount methode en dat werkt goed.
    kun je me hier iets meer over vertellen? hang ik het toestel dan gewoon aan de usb ? of hoe moet ik dat dan mounten..

en muziek en foto's kun je die ook "eenvoudig" syncen met iphoto/apperture en itunes?

Array i_like_android's schermafbeelding
    Toestel
    Nexus One / G1 Development
    Geroot/custom ROM

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eiskoud Bekijk bericht
    kun je me hier iets meer over vertellen? hang ik het toestel dan gewoon aan de usb ? of hoe moet ik dat dan mounten..
    en muziek en foto's kun je die ook "eenvoudig" syncen met iphoto/apperture en itunes?
    Nee , je kan deze niet syncen met iphoto of aperture maar wel met salling media sync. Heb deze nog niet geprobeerd maar deze schijnt wel te werken. Heb alvast ook een paar links erop gezet in verband met syncen van Android en mac.

Salling Software - Salling Media Sync for Mac

YouTube - How to Sync Your Android Phone With Mac OSX

Download Missing Sync for Android for Mac - Link your Mac to your Android phone. MacUpdate Mac Software Downloads

How to sync Android with Mac | eHow.com

How to copy music to your Android phone from your Mac – Simple Help

Array
    Toestel
    Niet geroot

Standaard

Bedankt, ik ga er eens naar kijken vanavond.. heb nu ook missing syn voor m'n windows toestel maar ben er nog niet echt blij mee. het werkt allemaal wel maar niet zoals ik gehoopt had.
    maargoed, voornamelijk sync ik de agenda en contacten en dat kan mooi via google. muziek beluister ik meestal op m'n shuffle (klein en handig)
    Bedankt alvast.. als ik vragen heb zal ik ze wel stellen

Array
    Niet geroot

Standaard

Kijk eens op deze link How to sync Android with Mac | eHow.com
    hier kun je dus iCal en Adresbook met Google Calendar en Google contactpersonen syncen

Regels voor berichten