Hallo,
Ik heb sinds een aantal weken een smartphone met Android. Tot voor kort lukte het aardig om verbinding te maken met internet. Nu echter niet meer: wanneer ik manueel de verbinding tot stand breng lukt dat wel, ttz ik krijg de mededeling dat ik verbonden ben ("geregistreerd op netwerk"). Maar wanneer ik dan een applicatie probeer die internetverbinding nodig heeft, blijkt die verbinding er niet te zijn. Ik heb inmiddels alle apps waarvan ik denk dat die eventueel kunnen storen uitgeschakeld (lama, Easy Battery Saver)
Volgens de app Android System Info is er inderdaad geen internetverbinding, terwijl ik enkele seconden voordien een verbinding gemaakt heb en hiervan bevestiging gekregen...
Verbinding met mijn (thuis) WiFi lukt wel nog. Bij andere WiFi verbindingen heb ik ook het fenomeen dat er een verbinding tot stand is gekomen maar dat deze door apps niet bruikbaar blijkt.
Is er ergens, gewild of ongewild, een setting veranderd? Kan dit in elk geval niet vinden. Kan er hier iemand raad brengen?
Huawei Ideos X5 Android 2.2
Prepaid kaart Aldi Talk met internet bundle

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren