Hallo
Ik wil graag een aantal apps downloaden uit de anderoid Market.
Maar ik heb geen credit kaart bestaat er geen andere manier om te betalen zoals bv paypal ofzo.:confused:
Hallo
Ik wil graag een aantal apps downloaden uit de anderoid Market.
Maar ik heb geen credit kaart bestaat er geen andere manier om te betalen zoals bv paypal ofzo.:confused:
Er is een mogelijkheid een virtuele creditcard aan te maken: Geen creditcard, wel apps kopen! - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld
Ik en volgens mij het halve forum gebruikt die site![]()
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps
Ik woon in belgië dus is er hier geen primera en ook geen ideal is er dus niet nog een andere manier.
Hallo,
Geldt bovenstaand over Primera ook voor Google Play. De Androidmarket is bij mij Google Play geworden na de softeware update.
Ja dat is allemaal hetzelfde gebleven.![]()
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps
Ik wilde een app kopen, maar ook zonder creditkaart. Heb ik de maker een mailtje gestuurd en toen kreeg ik als antwoord dat je via androidpit.com de app kon kopen met Paypal. Misschien heb je daar wat aan ?
HTC Desire origineel
Hewlet Packard Liberty Bell tablet origineel
Samsung Note origineel
Ipod 2s origineel
LG Optimus 2X P-990 geroot
Ik zit met hetzelfde probleem, zou ook het liefst met PayPal betalen.
Androidpit heeft vaak verouderde apps, het duurt eeuwen voordat je daar de updates kunt krijgen. Werkt dus ook niet voor mij.
Zoek dezelfde app eens op *knip*
Laatst gewijzigd door minibrekkers; 26 March 2012 om 19:04 Reden: illegale link verwijderd.
Kun je daar ook apps kopen dan ?Zoek dezelfde app eens op *knip*![]()
Laatst gewijzigd door minibrekkers; 26 March 2012 om 19:04 Reden: illegale link verwijderd.
HTC Desire origineel
Hewlet Packard Liberty Bell tablet origineel
Samsung Note origineel
Ipod 2s origineel
LG Optimus 2X P-990 geroot