Het ergste van dit alles is, of je wil of niet, het wordt je strot ingedrukt. Alhoewel ik dat van de mobiele versie dit niet 1-2-3 verwacht.
Wat ik wil zeggen, ik behoor tot de ouderen, ben een oudere jongere, en ben opgegroeid met het overschrijven van bedragen dmv de betaalkaart.
Toen had je ook de cheque's betaalde je via een betaalkaart of euro chegue. Dit is allemaal niet meer mogelijk, het werd te "duur" voor de banken met het gevolg dat je nu zit te internetbankieren. Of je wil of niet, straks bestaat er niets anders meer. Je moet.
Maar ik ga echt niet internet bankieren met mijn mobiel.
Oost, west, thuis ook een rotzooi!
Ik hou van Whiskey, hhet hondje van de sheriff.
Ik denk dat de apps van de banken redelijk veilig zijn, het mobiel betalen bij sites is minder veilig geloof ik. Banken ondersteunen dit ook niet.
ach het is een luxe, met een app bankieren. Ik kan thuis gewoon bankieren op de laptop. Ik kom ook uit de tijdperk van overschrijf kaarten. En kan nu echt niet zonder internetbankieren, moet niet meer denken aan dat omslachtige gedoe met die accepgiro's en zo.Ik heb nog niet zo lang een smartfoon.Enben er denk ik nog niet aan toe aan dat bankieren via een app![]()
Ik gebruik het internetbankieren op de telefoon alleen voor saldo checken, internetbankieren doe ik op de pc met tuxje. Vindt het prima zo
Ik gebruik de mobiel bankieren app van de ABN AMRO voornamelijk voor saldo checken en geld overschrijven van/naar eigen rekeningen.
Natuurlijk kan je nooit garanderen dat de technische beveiliging 100% waterdicht is, maar met de functionele lagen van beveiliging die ABN AMRO heeft ingebouwd vind ik het zelf veilig genoeg.
Zo kan je alleen tot een bepaald zelf ingesteld bedrag per dag overschrijven naar rekeningen van derden (en ook alleen als je daar de afgelopen paar maanden al eerder zaken mee hebt gedaan). Voor alle overige overschrijvingen en opdrachten heb je de e-dentifier nodig. En dat doe ik wel gewoon via de browser op een PC.
Beter dan via de pc, vooral sneller.
Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk