Ik weet wat data Roaming is enzovoort maar het verwondert me telkens weer dat je voor Telfort dat dan wel moet aanzetten in NL. Maar goed dat zal weer een kronkel zijn die niemand begrijpt waarschijnlijk![]()
Ik weet wat data Roaming is enzovoort maar het verwondert me telkens weer dat je voor Telfort dat dan wel moet aanzetten in NL. Maar goed dat zal weer een kronkel zijn die niemand begrijpt waarschijnlijk![]()
--TimVK-- --> Android Puzzel Alarm v1.0
SE Xperia X10
HTC Magic (32A) -> Mobi* Tempo Music
SE G900i - SE K750i
SE Xperia X10
SE G900i - SE K750i
Ondertussen heb ik een instelling gevonden die bij mij toch nog anders stond dan hierboven vermeld staat: "Verificatietype".
Dat stond bij mij op PAP. Door het op "geen" te zetten kan ik nu mmsjes ontvangen, maar versturen lukt nog steeds niet.
Met welke phone en Android versie zit je KoekieMie? Misschien dat daar toch iets aan ligt. Ik kon op mijn X10 als hij op 1.6 draaide ook geen MMSen versturen en nu die op versie 2.1 zit lukt het wel met dezelfde instellingen.
SE Xperia X10
SE G900i - SE K750i
Das goed nieuws KoekieMie
Een beetje zelf proberen en uitzoeken kan nooit kwaad en dat zal je nu ook wel goed gedaan hebben!
SE Xperia X10
SE G900i - SE K750i
Bij mij lukt het ook nog steeds niet om een mms te versturen of te ontvangen. Naar winkel geweest (niks) naar belgacom/proximus geweest (niks) en naar hoofdzetel samsung gebeld (nog steeds niet dus).
Is hier nu echt niemand met een samsung nexus die wel mms kan versturen??