ik ga van mijn iphone overstappen op een Android ik heb zelf de xperia x10 in gedachte alleen waar moet ik rekening mee houden. en is de x10 een goede keuze ??
ik ga van mijn iphone overstappen op een Android ik heb zelf de xperia x10 in gedachte alleen waar moet ik rekening mee houden. en is de x10 een goede keuze ??
Ik denk niet dat de Xperia X10 een slechte keuze zou zijn, integendeel. Alleen hangt het wat af van wat je exact wil in een smartphone?
En hoe hoog/hoe laag ligt je budget? (en hoe lang heb je nog geduld? :P)
Ik heb geen budget kwa telefoon ik kan hem kiezen met verlening van mijn abbonement.
heb by t-mobile hoogste klantenscore waardoor ik niets hoef bij te betalen.
geduld heb k ook aangzien mun iphone goed werkt
ok dus dat maakt niks uit, wil je geen keyboard? dan heb je met de X10 of N1 een goede telefoon in je handen.
nee maakt in principe niets uit, toetsenbord heb ik niet nodig ik vraag me alleen af wat de OS verschillen zijn tussen de nexus en de x10 en wat de toekomst bied bij beide toestellen
Ik ben zelf momenteel aan het sparen voor de Sony Ericsson Xperia X10.
Toevallig krijg ik deze ook om te testen binnenkort voor GSM Helpdesk.
Ik weet al aardig wat van het toestel af.
De X10 komt eind maart naar de Nederlandse winkels met Android 1.6.
Ik vermoed dat de X10 ook uit het oog van de concurrentie op korte termijn daarna een update krijgt naar 2.0/2.1.
Timescape en Mediascape zijn twee geweldige stukjes software in de X10, waarbij bij Timescape de diensten Twitter, Facebook etc bij elkaar worden gebracht,
Wellicht dat voor de Nederlandse gebruikers hier binnenkort nog Hyves bij komt.
Ik ben gek op deze telefoon in ieder geval haha
Wat is de reden dat je van apple naar Android gaat?
Ben ik toch wel nieuwschierig na. Misschien dat uit je reden te halen is wat voor een toestel nu het beste voor jou zou zijn
Maar omdat je iphone gewend bent wil je uiteraard wel een lekkere snelle.
Zou ik toch wel wijzen naar de HTC Desire of de X10
Ik zou eerder zeggen dat dit de prima keus is omdat hij als iPhone gebruiker goede mediadingen gewend is, en niet snelheid (iPhone vind ik best laggy hoor, maarja dat is mijn mening maarOorspronkelijk geplaatst door justkuu
)
Nou Flozzo ik weet niet op welke Iphones jij gezeten hebt. Ik ben zeker geen fan van Iphone maar als er iets is wat zeker is is dat die gewoon snel en stabiel reageert
Toen ik mn vriend zn "unjailbroken" iPhone mocht gebruiken in de vakantie voor een weekje, vond ik hem over het algemeen best laggy, soms zelfs tussen de pagina's (springboard) bladeren liep hij even vast (1seconde ofzo maar)...
Maarja genoeg offtopic, terug naar algemeen![]()