*

Willekeurig vibrerende telefoon
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Willekeurig vibrerende telefoon

Standaard Willekeurig vibrerende telefoon

Beste mensen,

Mijn telefoon (optimus 2x speed) heeft de laatste paar dagen ineens een vreemd probleem: de telefoon begint op de meest willekeurige momenten te trillen.
    Het doet zich vooral voor als ik het scherm aan/uit zet, maar ook als het scherm uit staat kan hij ineens gaan trillen. Soms trilt hij minuten achter elkaar, soms zijn het kleine pulsen.
    Ik wordt er helemaal gek van.

Terugzetten naar de fabrieksinstellingen werkte niet. Toen heb ik Cyanogen 7 erop gezet, in de hoop dat het dan weg zou zijn. Maar ook toen bleef het probleem zich voordoen.
    Toen besloot ik om de stockrom er weer op terug te zetten. Ook toen bleef het probleem.

Nu heb ik zojuist mijn toestel ge-unroot. Het lijkt vooralsnog te helpen. Maar ik wil niet voortijdig juichen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Daarbij herkent mijn toestel ineens mijn externe sd kaart niet meer. De computer leest hem wel uit; blijkbaar is hij dus niet stuk. Als ik mijn toestel aan de pc hang herkent de pc de externe sd-kaart ook niet. Uiteraard heb ik hem al geformatteerd. In fat 32. ook andere sd-kaartjes herkent hij niet.
    Via de zoekfunctie zag ik dat meer mensen dit probleem hebben gehad, maar ik heb nog geen oplossing voorbij zien komen.

Ik hoop dat mensen me hier mee kunnen helpen!

Groeten,

Mark

Moderator Sander M's schermafbeelding

Toestel
    HTC Desire
    Provider
    Hi
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.3.7
    ROM
    Oxygen 2.3.2

Standaard

Goed dat je gelijk details geeft maar het blijft een vreemd verhaal.
    Ik heb pas nog een gevalletje gehad dat mijn tel opeens geen apps meer zag die op de SD stonden, toen heb ik de dalvik cache gewist en dat loste alles op. Je geeft aan dat je toestel ge-unroot is. Ik ben niet bekend met LG dus weet niet op je dat kan doen. Maar die optie zou ik eerst eens proberen.
    Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruik Ben je goed geholpen, gebruik
    Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
    S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps

Standaard

Dan zou ik dus eerst weer moeten rooten, zodat ik in het bootmenu kan komen, om daar de dalvik te wissen? Maar als ik de ROM er opnieuw zet, zou die cache toch ook al gewist moeten zijn?

Moderator Sander M's schermafbeelding

Toestel
    HTC Desire
    Provider
    Hi
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.3.7
    ROM
    Oxygen 2.3.2

Standaard

Zoals ik al zei: Ik ken LG niet zo goed.
    Maar als je een nieuwe ROM erop zet, moet je altijd een volledige wipe doen. En als je dat doet word je Dalvik Cache ook leeg gemaakt.
    Maar op een standaard telefoon zou dat ook moeten kunnen. Bij HTC heb je bij een standaard telefoon ook de mogelijkheid om de Dalvik leeg te maken door in recovery op te starten met VOL DOWN + POWER.
    Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruik Ben je goed geholpen, gebruik
    Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
    S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps

Standaard

Oeps. Op een LG zet die combinatie kennelijk de telefoon weer terug naar de fabrieksinstellingen.... Hij loopt op het moment wel redelijk vast... Zucht.

Standaard

Op het moment is het niet meer willekeurig trillen, maar constant. Ik ga er vandaag maar even mee terug naar de winkel. Kunnen ze gelijk kijken naar de (kapotte?) sd sleuf.
    Dan zullen die vriendelijke jongens van t-mobile hem opsturen naar het reparatiecentrum, waar ze ongetwijfeld alleen de ROM er opnieuw op gaan zetten. Dan sturen ze je daarna na 2 weken een brief mee waarin staat dat ik ontzettend blij mag zijn, want ze hebben mijn telefoon helemaal up-to-date gebracht. En dat je er dan zelf achterkomt dat ze hem 2 versies terug hebben gezet. Service!

Soortgelijke discussies

1. galerij willekeurig foto op map
    Door abadii in forum Samsung Galaxy S2
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 15 August 2011, 06:51
  2. Reboot willekeurig, instellingen Apps weg/telefoonboek gewist
    Door lennartvl in forum Samsung Galaxy S
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 18 April 2011, 13:23
  3. welke telefoon?
    Door m1m33 in forum Koopadvies
    Reacties: 4