Beste mensen,
Mijn telefoon (optimus 2x speed) heeft de laatste paar dagen ineens een vreemd probleem: de telefoon begint op de meest willekeurige momenten te trillen.
Het doet zich vooral voor als ik het scherm aan/uit zet, maar ook als het scherm uit staat kan hij ineens gaan trillen. Soms trilt hij minuten achter elkaar, soms zijn het kleine pulsen.
Ik wordt er helemaal gek van.
Terugzetten naar de fabrieksinstellingen werkte niet. Toen heb ik Cyanogen 7 erop gezet, in de hoop dat het dan weg zou zijn. Maar ook toen bleef het probleem zich voordoen.
Toen besloot ik om de stockrom er weer op terug te zetten. Ook toen bleef het probleem.
Nu heb ik zojuist mijn toestel ge-unroot. Het lijkt vooralsnog te helpen. Maar ik wil niet voortijdig juichen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Daarbij herkent mijn toestel ineens mijn externe sd kaart niet meer. De computer leest hem wel uit; blijkbaar is hij dus niet stuk. Als ik mijn toestel aan de pc hang herkent de pc de externe sd-kaart ook niet. Uiteraard heb ik hem al geformatteerd. In fat 32. ook andere sd-kaartjes herkent hij niet.
Via de zoekfunctie zag ik dat meer mensen dit probleem hebben gehad, maar ik heb nog geen oplossing voorbij zien komen.
Ik hoop dat mensen me hier mee kunnen helpen!
Groeten,
Mark

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
Ben je goed geholpen, gebruik