*

Ontgrendelen van Android telefoon.
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Ontgrendelen van Android telefoon.

Standaard Ontgrendelen van Android telefoon.

Hallo,

Bij een Android telefoon (althans, mijn toestel: de Samsung Galaxy) moet je als nieuwe gebruiker een G-mail adres registreren. Aangezien ik zelf geen fan ben van Google's e-maildiensten heb ik er met tegenzin snel eentje aangemaakt. Er zijn een hoop e-mail adressen al in gebruik, dus koos ik een van de suggesties. Een 2e e-mail adres heb ik nergens vermeldt.

Het probleem is echter dat ik een scherm beveiliging heb ingesteld, omdat het grappig leek, maar wat blijkt nou: na 3 keer de verkeerde combinatie in te voeren wordt de hele telefoon vergrendeld, en heb je uitgerekend je g-mail adres nodig om weer een poging te doen...

Zijn er manieren om erachter te komen wat je g-mail adres is? Of om de beveiliging te omzeilen?

Alvast bedankt

Redacteur R3dw0lF's schermafbeelding

Toestel
    Acer Liquid

Standaard

Ga naar de pagina voor het herstellen van uw gebruikersnaam van Gmail.
    Geef uw alternatieve e-mailadres op in het veld 'E-mail'.
    Klik op 'Verzenden'.
    Typ de letters in de vervormde afbeelding in het juiste veld en klik op 'Verzenden'. Een lijst met gebruikersnamen die horen bij uw alternatieve e-mailadres, wordt naar het door u opgegeven adres verzonden.
    Als u geen alternatief e-mailadres heeft opgegeven bij het maken van uw Gmail-adres, maar u bent uitgenodigd voor Gmail, kunt u mogelijk uw gebruikersnaam achterhalen door op de link in uw Gmail-uitnodiging te klikken.
    maar jammer genoeg geldt dit ook:

Secundair e-mailadres

Het gebruik van een secundair e-mailadres is optioneel, maar uw account wordt hierdoor wel beter beveiligd.

Als u uw wachtwoord vergeet, kunnen we u op twee manieren helpen om het te achterhalen:

De gegevens worden naar het secundaire e-mailadres verstuurd, indien u dit hebt opgegeven
    We geven uw beveiligingsvraag weer en vragen u naar het antwoord
    Het is veiliger om de herstelgegevens voor uw wachtwoord naar uw secundaire e-mailadres te sturen. Op deze manier kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen zonder dat u uw beveiligingsvraag hoeft weer te geven. Ook in de volgende gevallen zal Google uw secundaire e-mailadres gebruiken:

U kunt zich niet aanmelden bij Gmail.
    Uw opslagruimte is binnenkort vol.
    We moeten u op de hoogte stellen van ongebruikelijke activiteiten in uw account
    Als u geen secundair e-mailadres opgeeft, kan Google uw identiteit mogelijk niet verifiëren en kan Google mogelijk geen contact met u opnemen of u ondersteuning bieden als er problemen optreden met uw account.
    read em & weep i'm afraid

is't de verkeerd PIN-code dat je ingeduwd hebt of verkeerd patroon of ...?

Standaard

zit met hetzelfde probleem, maar heb een nieuw wachtwoord en mijn accountname terug gevonden maar nu pakt mijn foon hem niet aan?
    weet jij hier iets van?
    alvast bedankt
    grtz

Soortgelijke discussies

1. HELP! Kan niet meer ontgrendelen!
    Door lexwind in forum Algemene vragen over Android
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 8 August 2010, 23:46
  2. LG Android telefoon op video
    Door Ruud in forum Androidworld.nl artikelen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 October 2009, 17:13