Het lijkt wel een stukje test-software wat perongeluk in een app is blijven zitten.
wat draait op een telefoon van iemand die jou nummer in de contacten heeft staan.
oow okee.. het word verzonden wanneer de telefoon opgestart word..
is er ook een oplossing voor om het te fixen?
Ken je degene van waar het weg komt? Die zal zijn test app moeten verwijderen.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps
ik ken die persoon ja... maar het probleem is meer dat er geen rare of test app op staat.. of niet kunnen vinden..
btw ik ga zo weg.. als jullie een idee weten hoop ik het graag te horen!
Ik spreek jullie vnaaf weer! heel erg bedankt alvast!!!
Laatst gewijzigd door Rednas Design; 24 September 2011 om 12:50
Tja dan is het zoeken naar de spelt in de hooiberg.
Er moet toch iets opstaan wat dit verstuurd. Zoals hierboven aangegeven, er staat: 'ff wat proberen' Dus is iemand aan het proberen geweest met Android programmeren en die app even op de telefoon gezet om te kijken of hij nu SMS'jes kon verzenden.
Als je het echt niet kan vinden, zal die maat van je moeten gaan nadenken over een factory reset. Alles eraf.
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik

Persoonlijk zou ik in dit soort gevallen mijn phone schoon installeren....
oow lekker dan..
dan zit er niets anders op dan zoeken en apps deleten...
of die factory reset..
is erniet een app bekent die dat doet??
Heel erg bedankt iig!![]()

Ik weet zo niet welke app dat kan doen... Maar een factory reset kun je proberen... indien gewenst eerst backuppen (let wel op met het backuppen van de apps ;-)