*

Privacy - Pagina 2
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
Like Tree2Likes

Discussie: Privacy

Standaard

Ik raad iedereen aan om GEEN telefoon met Android aan te schaffen, want je wordt helemaal gek van de ongevraagde reclame. Bovendien registreert Google je surfgedrag op basis van je IP en toont herhaaldelijk advertenties over producten en diensten waar ik eerder naar heb gezocht.

redbulletnl's schermafbeelding

Toestel
    LG E720 // Samsung Galaxy S2
    Androidversie
    2.2 //2.3.5

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wel00166 Bekijk bericht
    Ik raad iedereen aan om GEEN telefoon met Android aan te schaffen, want je wordt helemaal gek van de ongevraagde reclame. Bovendien registreert Google je surfgedrag op basis van je IP en toont herhaaldelijk advertenties over producten en diensten waar ik eerder naar heb gezocht.
    Als je geen internet hebt aanstaan krijg je ook geen reclame

Kernel:
    Ninphetamine Kernel
    ROM: Dutch GingerPower SGS2 2.3.6LA4 Blue Edition

Standaard

Als ik wel internet heb aanstaan, krijg ik ongevraagd reclame. Dat is ranzig.

Google zorgt met zijn service Google Remarketing dat je eindeloos met producten en diensten wordt geconfronteerd, als je daar ooit eens naar hebt gezocht.

Nog een paar jaar en dan valt Google vanzelf door de mand. Ze presenteren zich als een objectieve zoekmachine, maar het is een ordinaire, arrogante marketingclub. Hoe lang duurt het nog voordat de massa dit ook door heeft?

Toestel
    HTC Hero & POV MOBii 10.1" pad
    Root
    Ja
    Androidversie
    2.2, 4.0.3
    ROM
    FroydVillain & VegaICS

Standaard

Ongevraagde reclame? Waar heb je het over? De reclame die je op je telefoon krijgt is ingebakken in de apps, wil je die niet, dan betaal je voor je apps. Simpel is that.

Maar wellicht kan je beter je Android-telefoon aan de wilgen hangen en lekker terug gaan naar je old-fashioned nokia, laat ons maar lekker in de reclame zwelgen dan
    redbulletnl likes this.
    It's got to be perfect! HTC Hero, nu met FroydVillain 1.6.0 / POV Mobii TEGRA Tablet 10.1" met VegaICS

Jangrie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wel00166 Bekijk bericht
    Als ik wel internet heb aanstaan, krijg ik ongevraagd reclame. Dat is ranzig.

Google zorgt met zijn service Google Remarketing dat je eindeloos met producten en diensten wordt geconfronteerd, als je daar ooit eens naar hebt gezocht.

Nog een paar jaar en dan valt Google vanzelf door de mand. Ze presenteren zich als een objectieve zoekmachine, maar het is een ordinaire, arrogante marketingclub. Hoe lang duurt het nog voordat de massa dit ook door heeft?
    En bij apple Apps krijg je geen reclame?
    Sorry, maar dat is bullshit! Die Apps zijn meestal niet ontwikkeld door google en toch heb je reclame. Het is toch een ouderwets manier als je gratis dingen wilt moet je met reclame rekenen, als je betaald gaat die weg..

normaal gezien is het ook niet de bedoeling, dat je een smartphone deelt he dus eigenlijk zal ziets met een medewerker niet kunnen gebeuren, daarom moet je je toch ook met jouw google account inloggen..et is van JOUW

Toestel
    X10 Experia HD zwart
    Androidversie
    2.3.3

Standaard

Afgelopen weekend had ik een telefoon van ons bedrijf zodat men ons kan bereiken in noodgevallen. Deze telefoon was de afgelopen twee weken in het bezit van mijn collega. Ik kreeg advertenties te zien van zaken die hij via de mobiel had opgezocht. Hij schrok zich dood toen ik hem ermee confronteerde. Google slaat dus gegevens op om je later nog eens met hun adverteerder in contact te brengen. Dacht dat het een zoekmachine was i.p.v. een marketingmachine.

Let dus op dat Google opslaat wat je zoekt in een zoekmachine en je daar later herhaaldelijk mee confronteert als je apps gebruikt.
    DuckDuckGo doet dat niet : https://duckduckgo.com/ Als je Engels kunt lezen en meer wilt weten over de App : http://www.androidpolice.com/2011/05...ts-to-android/
    @wel0166 : Het is zo dat in de gratis apps reclame zit. Ik denk dat , dat bij de gratis apps voor het iOS ook zo is.

* IOS = het besturingssysteem van Apple voor iphone / ipad.
    Laatst gewijzigd door frapple; 3 February 2012 om 12:25

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

1. Privacy bij instellingen verdwenen?
    Door MartijnHTC in forum HTC Wildfire
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 20 August 2011, 00:07
  2. privacy bij verlies toestel
    Door Gilb in forum Algemene vragen over Android
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 24 June 2011, 17:32

Regels voor berichten