Je bent van plan een nieuwe Android toestel te kopen, maar waar ga jij voor?
Slide Keyboard of een Touchscreen Keyboard?
Je bent van plan een nieuwe Android toestel te kopen, maar waar ga jij voor?
Slide Keyboard of een Touchscreen Keyboard?
Ik moet zeggen dat ik al aardig gewend ben aan mijn Touchscreen keyboard. Vind het ook niet heel irritant.
Het voordeel van een dunnere telefoon vind ik belangrijker dan een fysiek toetsenbord waardoor waarschijnlijk mijn telefoon wat dikker word.
In principe met fysiek toetsenbord, maar toestellen als de nieuwe Sony Ericsson maken de keuze wel erg lastig....
De Android applicatie van Androidworld AW Reader | Neem ook eens een kijkje in onze eigen Android-shop
Geen inhoudelijke vragen via PB, antwoorden op alle vragen kun je hier terugvinden
Ik wacht nog steeds op een goed toestel met keyboard en dragon inside, maar dat zal wel even duren nog.
Dikte doet er bij mij niet toe, heb op mijn G1 2400mah batt met aangepaste klep en is dubbeldik en niet storend.
Hij ligt zelfs lekkerder in de hand.
Heb opzich liever met toetsenbord, maar dat zou niet een reden zijn om een bepaalde telefoon te kopen.
Ik kies ook voor een telefoon met echt toetsenbord.
Samsung Galaxy S i9000
Firmware: 2.3.4
Rom: Martux ROM V3
Kernal: GalaxianGT-1200
Hoogste Quadrant-score: 2449
Hopelijk komt er met Android 2.0 weer een update op dit onderdeel want voor mij werkt de iphone nog steeds een stuk fijner dan de HTC Hero met onscreen keyboard.. En dat is echt jammer. Vooral het zo vaak missen van een letter zodat je altijd het verkeerde woordt typt....
Voor mij is het zelfs de reden om een telefoon te kopen.
vandaar dat ik ook de G1 heb aangeschaft 2 maanden geleden
ondanks dat dit toestel al verouderd is.
Mij ideale toestel?
G1
* steviger
* rubber afdichtingen (beter waterbestendig)
* net als de hero een 3,5 mm earjack
zelfde toetsenbord, vind hem heel erg fijn typen
Annuncio vobis gaudium magnum; Habemus Papam!
Eminentissimum ac reverendissimum Dominum,
Dominum Ian, Sanctæ Romanæ Ecclesiæ Cardinalem Reijnders,
Qui sibi nomen imposuit Innocentius.
Gangwars Friendcode: 10C8C