Ik heb een aps geinstalleerd en ik zie 3 zelfde icoontjes als ik er nu 1 naar de prullenbak sleep.Ben ik dan de werking van de aps kwijt.Is het zo dat bij een install bij sommigen meerdere zelfde icoontjes worden neergezet ?:confused:
Ik heb een aps geinstalleerd en ik zie 3 zelfde icoontjes als ik er nu 1 naar de prullenbak sleep.Ben ik dan de werking van de aps kwijt.Is het zo dat bij een install bij sommigen meerdere zelfde icoontjes worden neergezet ?:confused:
Het icoontje dat op je homescreen staat, is slechts een snelkoppeling naar de app. Ook al verwijder je dat icoontje van je homescreen, je vindt de app altijd weer terug in je appdrawer (= die pagina's met alle apps) De icoontjes die in je appdrawer staan kan je op je homescreen zetten door er lang op t drukken en ze op een leeg plekje op je homescreen los te laten.
Ik weet niet over welke app jij het specifiek hebt, maar per app, kan er maar 1 icoontje op je homescreen staan, dus als je 3 icoontjes ziet staan, dan zijn het ook 3 verschillende apps.
Maar misschien is het handig als je wat meer informatie geeft, over waar precies je die 3 icoontjes ziet, want misschien heb jij het over een widget.![]()
We hebben bv apslb 4x op het voorblad
Zorg dat je 3 Button Combo werkt voor je gaat flashen EN
Backup je EFS map met daarin je imei nr
Lees dit eerst vóór je een factoryreset doet!
Tips & Trics bij batterijproblemen | Custom? Wat komt erbij kijken
Oké, ik zal eerst mezelf even corrigeren: er kunnen wel -tig dezelfde icoontjes van apps op je homescreen staan. Ik was vanmorgen kennelijk nog niet wakker genoeg, toen ik stelde dat dat er maar eentje kon zijn, sorry.
Die icoontjes heb je er zelf (waarschijnlijk zonder het te weten) opgezet, op de manier die ik hierboven beschreef. Je kunt die icoontjes gewoon naar de prullenbak slepen, de app zal gewoon op je toestel blijven staan en via de appdrawer kan je dat icoontje dan weer op je homescreen zetten, als je dat weer zou willen.
De app verdwijnt pas al je die zelf verwijdert via de Market: zoek daar de app op en druk op "verwijderen". Een andere manier om een app te verwijderen is om op je homescreen naar "instellingen"te gaan, dan kiezen "Toepassingen (of Applicaties) > Toepassingen beheren> kies het tabblad "alles" en zoek de betreffende app op. Druk op de app en kies "verwijderen".