Dit betekent dat je meer "rechten" op je telefoon krijgt. Je kunt dan veranderingen aanbrengen in het systeem, die je anders (dus als je foon niet geroot is) niet zou kunnen doen.
Zorg dat je 3 Button Combo werkt voor je gaat flashen EN
Backup je EFS map met daarin je imei nr
Lees dit eerst vóór je een factoryreset doet!
Tips & Trics bij batterijproblemen | Custom? Wat komt erbij kijken
Hier nog wat uitgebreidere info Root - rooten - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld
Misschien is het handig, leerzaam om de Wiki begrippenlijst 's te lezenKun je veel van opsteken ... AndroidWorld Wiki Hoofdmenu - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld
Aaaahhh oke, op die fiets ! :-D
Ja ik ben namelijk echt al een tijdje aan het kjiken hoe dat moet :-O graag zou ik willen dat mijn systeem er leuk uit ziet, zoals deze
YouTube - Android 2.3 Gingerbread Review on HTC Desire HD Apps, Games, Benchmarks
Bedankt!
Als je een HTC Desire HD hebt, mag je in dat forum ook je vragen stellen. De kans dat je dan antwoord krijgt, is daar wat groter
HTC Desire HD
Wat een duidelijke uitleg, erg handig! Nu nog uitzoeken hoe dat moet :-o lastig!
oke dan, dankjewel! :-)
rooten is idd iets om meer met je telefoon te kunnen. Je kan bij dingen komen waar je volgens de producent niet bij hoort te komen.
Als je tevreden bent over je telefoon zoals hij nu is, is er geen enkele reden om te rooten.
Lekker je garantie houden als er een defect is, etc.
Maar als je een beetje nerdy(computer liefhebbend) aangelegd bent en de (zeer kleine) risico's op de koop toe neemt kun je je toestel rooten.
Persoonlijk heb ik mijn vorige toestel, een HTC Wildfire ook geroot. Daarbij liep ik tegen wat kleine bugs aan wat mij deed unrooten.
Later een Desire aangeschaft en mezelf beloofd om me niet weer op dat gladde ijs te begeven. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Dus toch weer geroot. En custom ROMs installeren en lekker kloten. Ik ben een computer liefhebber (Nerd) en wil altijd wat te kloten hebben. Dat het mij als ik een fout maak m'n telefoon kan kosten is een gecalculeerd risico.
Zoals ik al zei, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Het zit in je of niet. Maak voor jezelf de afweging... Succes![]()
Zie je iets wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten, gebruikBen je goed geholpen, gebruik
Klik hier voor een gratis 2GB dropbox online storage account
S-OFF Oxygen r2 HBOOT met 333MB voor apps