*

HTC Desire ziet SD-kaart niet meer na val - Pagina 2
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: HTC Desire ziet SD-kaart niet meer na val

dherre65's schermafbeelding

Toestel
    Samsung Galaxy S
    Androidversie
    Ice Cream Sandwich 4.0.1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iivarr Bekijk bericht
    Ja, in mijn computer bijvoorbeeld doet ie het gewoon

Maar je kunt het alleen laten repareren als MIUI eraf is? Omdat zij niet bekend zijn daarmee ofzo?
    Nou ze geven alleen garantie op de standaard firmware omdat dat door Samsung gemaakt is en zij dus support daarvoor bieden. Als je andere software erop hebt staan waar zij niet bekend mee zijn kunnen zij dus zeggen van ja dat kennen wij niet dus we weten ook niet hoe we dit moeten oplossen.

En ook al is het dan iets hardware matigs, als iemand een heel slechte firmware bouwt kan die soms ook wel schade veroorzaken (in het allerslechtste geval). Ik snap het ook wel... Maar je moet dus even de stock firmware er terug opzetten, anders moet je waarschijnlijk (meer) betalen als het gerepareerd moet worden.
    ------------------------
    Belangrijke topics
    ------------------------
    -------------
    Mijn SGS
    -------------
    In het begin schreef ik hier altijd op welke Android/Rom/Modem/Kernel/Tweaks ik hier had, maar het verandert te vaak. Dus nu maar ROMS die ik geprobeerd heb/nog steeds gebruik:

Stock Samsung Odex alle Europese ROMS vanaf Froyo XWJS5 t/m Gingerbread XXJVU (soms Deodex)
    Litening | Romkitchen builds | Doc's Rom | Insanity | Juwe's Rom | Criskelo | Darky's | Gingerreal | Simplicity | Jetpack | S.u.r.f.a.c.e | De Stockrom | Hybrid | Faryaab's F1 Rom | Zohawkish | ElinROM | Cyanogenmod 7 | MIUI | MIUI Galnet | MIUI Mintberry | MIUIv4 | Cyanogenmod 9 | OneCosmic ICS | MyICS | AOKP ICS | Dark Knight | Elite ICS
    Heeft iemand je geholpen? Of gewoon iets nuttigs/leuks gedeeld? Met de reputatieknop ★ kun je diegene bedanken!

Standaard

Oke bedankt voor de informatie. Ik had al wel gelezen toen ik mijn telefoon ging rooten ik de garantie kwijt zou zijn.
    maar moet ik mijn telefoon dan ook niet unrooten. En is er misschien ergens een tutorial over hoe je de stock firmwire er weer op kan krijgen?

Len
    Len is offline

Toestel
    LG Optimus 2x
    Androidversie
    2.2.2

Standaard

Neem even een kijkje op forum.xda-developers.com ! En dan sub forum van je toestel, Samsung galaxy s -> developement -> Daar staat wel een tutorial!

Succes!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk
    "Blessed are the poor in intellect, for theirs is the kingdom of heaven."

Standaard

Oke, bedankt. Ik zal vanmiddag eens kijken. Ik heb overigens een htc desire in plaats van een SGS

Standaard

Oke, ik heb het denk ik een beetje door... ik kijk gewoon hier: [TUT]Complete upgrading guide(root, unroot, flashing ROM & updates) - xda-developers
    maar ik heb toch nog een kort vraagje... hoe weet ik welke RUU ik moet hebben?
    ik zie hier bijvoorbeeld hier een hele lijst, hoe weet ik welke bij mijn telefoon hoort? Ik heb dus een HTC desire (T-Mobile, simlock vrij)
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667

en ohja, hoe weet ik welke bootloader ik heb ?
    Laatst gewijzigd door iivarr; 2 May 2011 om 15:54

Rsdf430's schermafbeelding

Toestel
    HTC Desire
    Androidversie
    4.0.3

Standaard

Welke bootloader je hebt vind je in hboot, opstarten met backknop ingedrukt.
    Staat daar ergens bovenaan.
    Kijk op shipped ROMs voor je T-Mobile ruu.
    Of je kan meteen terug naar de htc versie,dus 2.29.405.5 maar dan moet je volgens mij weer een goldcard voor hebben.
    .:: HTC Desire ::. .:: Geroot + S-Off ::. .:: Ice Cream Sandwich 4.0.3 ::. .:: 4EXT Recovery Touch ::.

Standaard

Ik had dit topic reeds gevonden Desire unroot.
    leek me nog het meest simpele...
    Maar voordat ik daaraan begon dacht ik dat ik het toch nogmaals wou proberen. En jahoor, wonder boven wonder doet alles het weer gewoon. Ik heb vandaag gewoon mijn sd kaart uit de telefoon gehaald en zo gebruikt omdat ik problemen had met zoals gezegd de standby stand.
    Ik ga nog niet te vroeg juichen, maar ik ben op het moment zeker blij dat alles er nu weer is.
    Ik heb weer veel geleerd, maar hopelijk heb ik het niet nodig

In ieder geval allemaal bedankt voor de hulp!
    Ivar

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke discussies

1. opeens ziet sync mijn desire hd niet meer!
    Door thongpoon in forum HTC Desire HD
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 17 May 2011, 09:00
  2. HTC Desire ziet SD-CARd NIET meer :confused:
    Door Pennottie in forum HTC Desire
    Reacties: 111
    Laatste bericht: 23 November 2010, 18:19
  3. htc desire ziet sd kaart niet
    Door Moedermelk in forum HTC Desire
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 29 August 2010, 23:56
  4. Reacties: 9