Is Google Calendar, waar ik steeds voor moet inloggen en alleen een dag van in beeld krijg en niet een mooi week- of maandoverzicht, de enige mogelijkheid om Outlook mee te synchroniseren?
Is Google Calendar, waar ik steeds voor moet inloggen en alleen een dag van in beeld krijg en niet een mooi week- of maandoverzicht, de enige mogelijkheid om Outlook mee te synchroniseren?
Ik krijg als ik een mooi stappenplan van het web heb gevolgd en alle combinaties van POP3 heb uitgeprobeerd steeds het bericht: Instellen is niet voltooid, kan geen verbinding met de server maken.
Lastig hè, dat je 2 topics bent gestartDenk dat je dit antwoord even in dat andere topic moet zetten
![]()
Zorg dat je 3 Button Combo werkt voor je gaat flashen EN
Backup je EFS map met daarin je imei nr
Lees dit eerst vóór je een factoryreset doet!
Tips & Trics bij batterijproblemen | Custom? Wat komt erbij kijken
Misschien kan dit je helpen: SGS synchroniseren met Outlook Ik weet niet welk toestel je hebt, maar dit zou ook voor andere toestellen dan de SGS moeten werken.
Inderdaad lastig, ik had mijn geest niet op orde. Nu wel, maar samenvoegen, hoe moet dat? (Voor een volgende keer dan...)
Mogelijk heb ik het niet goed door, maar ik zoek naar gebruik van een agenda op mijn toestel, waar ik kan knippen en plakken en een dag/week/maand/jaaroverzicht heb met afspraken er in. Vergelijkbaar met windows mobiele agenda. Een app misschien, maar dan met mogelijkheid om te syncen met outlook?
Misschien komen we er wel uit
De agenda die je in Gmail (op je pc/laptop hebt) Gmail> helemaal linksboven Agenda, is dezelfde - als je je agenda op je gsm laat syncen met Gmail- als die je op je toestel hebt.
Wat voor mij het handigste werkt is Outlook syncen met Gmail (contacten en agenda) op de computer en vervolgens je SGS laten syncen met Google (op homescreen, Instellingen> Accounts en synchronisatie> Auto-synchronisatie.
De standaard agenda-app heeft weer z'n eigen instellingen en daarin kan je instellen hoe je het overzicht wil en nog veel meer.
Het kan natuurlijk zijn dat jij niet lekker kan werken met de standaard agenda en ook dat is geen probleem, want er zijn op de Market veel andere agenda-apps die allemaal syncen met de google agenda. Ook zijn er Widgets (bv Android agenda widget) die je dierct op je homescreen tonen wat je afspraken zijn voor die dag/week/maand/jaar.
Welke app of widget voor jou het prettigst werkt, is een kwestie van proberen. Als je je SGS synct met Google en ook je contacten als Google-contacten opslaat, heb je bovendien altijd een backup voor handen.
Ik hoop dat je hier verder mee kunt en anders, gewoon blijven vragen hoor![]()
Geweldig, dat je me zo wilt helpen en gelukkig ook, want ik ben er nog niet.
Outlook syncen met Gmail is gelukt: contacten heb ik ook al in mijn HD2 (betekent SGS Samsung Galaxy?), mijn agenda staat in Gmail op mijn pc. Bij syncen met Google loop ik vast: ik ga naar homescreen, dan naar Instellingen en dan naar Accounts en synchronisatie en dan zie ik: Actergrondgegevens, Autosynchronisatie(aangevinkt) en daaronder Accounts beheren: twitter en de G van zoeken, niet het e-mail envellopje van google.
Als ik de standaardagenda app open(is leeg) en ik wil een nieuwe afspraak maken, krijg ik het bericht "Geen agenda's".