Dank voor je inspanningen!
Bij Accounts & synchronisatie staan twitter en mijn g-mail adres. Als ik daarop tik komen: Docs, Contacten, Gmail en Picasa, alle met synchroniseren, maar agenda staat daar niet bij. Dat zou dus wel moeten...
Dank voor je inspanningen!
Bij Accounts & synchronisatie staan twitter en mijn g-mail adres. Als ik daarop tik komen: Docs, Contacten, Gmail en Picasa, alle met synchroniseren, maar agenda staat daar niet bij. Dat zou dus wel moeten...
Eureka!
Heb ergens gelezen, dat iemand bij sync problemen een nieuwe g-mailaccount aanmaakte, bijv. de naam van een familielid -maakt overigens niet uit, je kunt hoeperdepoep nemen- en dan die account er later weer afgooien. Dus ik maakte een nieuwe account aan en durfde niet te syncen, maar keek min of meer toevallig in de (built in)agenda en zag pardoes al mijn afspraken er in staan. Ben naar accounts en sync gaan kijken en stond keurig in het rijtje met de nepaccount erbij. Alles aanwezig, alles te synchroniseren! Dus nepaccount er af gegooid en klaar.
Nogmaals dank, ik weet je te vinden als ik een vraag heb!
Hé Victor, mooi dat het nu werkt! Ik had je deze link nog willen geven: AVB: Hoe krijg ik mijn Outlook agenda naar Google agenda? | Androidworld. Maar je hebt 'm (nu) niet meer nodig.![]()