In mijn google agenda valt pinksteren in 2011 op 12 en 13 mei.
Hebben jullie dat ook?
In mijn google agenda valt pinksteren in 2011 op 12 en 13 mei.
Hebben jullie dat ook?
Hier ook juni. Leeft jouw agenda wel in 2011 icon_rolleyes.gif ? Aan jouzelf twijfel ik niet hoor![]()
Ik heb in de wikipedia lijst met pinkster data gekeken (Paas- en pinksterdatum - Wikipedia), maar tussen 2004 en 2030 valt eerste pinksterdag nergens op 12 mei.
Dus klwinkel, je hebt een interressant probleempje.
Send from my TARDIS, using a time stream vortex manipulator and a piece of paper.
Zo ziet het eruit
schijnt een bekend probleem te zijn:
Volgens Google agenda Nederlandse Feestdagen is Pinksteren 2011 op 12/13 mei; moet zijn 12/13 juni - Agenda Help
Ik heb het artikel gelezen, raar dat dan niet iedereen er last van heeft.:confused:
Send from my TARDIS, using a time stream vortex manipulator and a piece of paper.
mijn agenda via een webbrowser op de PC is wel goed.
als ik me afmeld voor de Nederlandse feestdagen en weer aanmeld, zie ik op de telefoon helemaal geen feestdagen meer......
Merkwaardig hoor. En zou Google het dan ook voor elkaar krijgen dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen?
Maar als je de agenda van je webbrowser nu synct met je agenda op je mobiel, welke van de twee verandert er dan? Of krijg je in beide agenda's 2 x 2 Pinksterdagen?