*

Zeer Vreemde klok HTC HERO (htc widget)
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Zeer Vreemde klok HTC HERO (htc widget)

Standaard Zeer Vreemde klok HTC HERO (htc widget)

Heren,

Ik heb een zeer vreemde klok op mijn HTC. Het is de klok in de vorm van een kalender op mijn beginpagina.

Deze klok geeft telkens de tijd weer van een uur eerder.. Vermoed dat ie de engelse tijd (London.. is het 1 uur eerder) weergeeft. Dat terwijl in het toestel rechtsboven ook een kleine klok staat die wel de correcte tijd weergeeft.

Het vreemde van het hele verhaal is dat ik de tijd die de widget weergeeft niet kan wijzigen.. en om het nog vreemder te maken springt ie regelmatig naar de normale tijd. dus alles dan prima in orde.... Kijk ik 5 min later is het weer een uur eerder....

Al met al uitermate irritant.
    (jammer dat ik niet even een screenshot te illustratie kan bijvoegen....)

Wie o wie heeft dit ook meegemaakt??

Bedankt voor jullie reacties!!

Standaard Re: Zeer Vreemde klok HTC HERO (htc widget)

Beste alpinarachten,

dit kan je simpel oplossen door de klok even te verwijderen en vervolgens de klok weer adden tot je menu dit doe je door op dat plusje te drukken. en vervolgens naar klokken gaan dan selecteer je die klok die jij wilt en geef je als plaatsnaam op waar je woont. daarna zal hij jouw tijd goed weergeven.

Ik heb bovenstaande ook gedaan. Toen was het goed.de volgende dag wat het weer mis...

Gister net als vandaag is het weer goed...

Toestel
    Nexus One

Ah, misschien is het probleem van een andere aard. De Hero flipclock, laat standaard een uur eerder (en een minuut of iets dergelijks) zien, zodat 'ie mooi geanimeerd naar de juiste tijd kan 'flippen'. Gebeurt dit bij jou niet?

Ja dat valt me ook op. Soms doet ie dat wel.... ik zal in de g!ten houden of ie af en toe misschien blijft hangen...

Regels voor berichten