Hoi lieve mede lezers.
Ik ben Marja en heb een probleempje met mijn vandaag nieuw binnen gekomen Acer Liquid MT. Hij gaf tijdens mijn activatie en installeren aan dat ik kon updaten van Froyo 2.2 naar Gingerbread 2.3. Ik gaf aan dat de installatie kon plaatsvinden en een deel deed hij goed en nou komt een blond stukje van mij, de accu had niet genoeg power en hij gaf halverwege aan dat hij onder stroom moest. Toen ik dat deed wilde hij niet verder installeren en gaf daarna een zwart scherm met tekst en als laatste failed en hij ging brommen en trillen. IK kon hem niet meer aan en uitzetten. Ik heb vervolgens de accu verwijderd en toen weer opgestart en dat lukt gelukkig wel. Maar hij bleef aangeven dat de update klaar was om te installeren en ik dacht tja nog een keer proberen maar helaas kwam weer niet verder. Ik vermoed dat hij een beschadigd bestand heeft ingeladen. Nou dacht ik ik doe een terug naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw proberen maar helaas dat ging goed tot de installatie toen liet hij het weer afweten. Ik denk dat ik een harde reset moet doen, althans dat had mijn vorige Samsung Galaxu I9000 bestaat dat ook in deze foon? Ik ben op zich ongelofelijk blij met de Acer. Kan iemand mij helpen? Alle hulp is welkom!