*

Update van 2.2 Froyo naar 2.3 Gingerbread onderbroken in Acer Liquid MT
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Update van 2.2 Froyo naar 2.3 Gingerbread onderbroken in Acer Liquid MT

Standaard Update van 2.2 Froyo naar 2.3 Gingerbread onderbroken in Acer Liquid MT

Hoi lieve mede lezers.
    Ik ben Marja en heb een probleempje met mijn vandaag nieuw binnen gekomen Acer Liquid MT. Hij gaf tijdens mijn activatie en installeren aan dat ik kon updaten van Froyo 2.2 naar Gingerbread 2.3. Ik gaf aan dat de installatie kon plaatsvinden en een deel deed hij goed en nou komt een blond stukje van mij, de accu had niet genoeg power en hij gaf halverwege aan dat hij onder stroom moest. Toen ik dat deed wilde hij niet verder installeren en gaf daarna een zwart scherm met tekst en als laatste failed en hij ging brommen en trillen. IK kon hem niet meer aan en uitzetten. Ik heb vervolgens de accu verwijderd en toen weer opgestart en dat lukt gelukkig wel. Maar hij bleef aangeven dat de update klaar was om te installeren en ik dacht tja nog een keer proberen maar helaas kwam weer niet verder. Ik vermoed dat hij een beschadigd bestand heeft ingeladen. Nou dacht ik ik doe een terug naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw proberen maar helaas dat ging goed tot de installatie toen liet hij het weer afweten. Ik denk dat ik een harde reset moet doen, althans dat had mijn vorige Samsung Galaxu I9000 bestaat dat ook in deze foon? Ik ben op zich ongelofelijk blij met de Acer. Kan iemand mij helpen? Alle hulp is welkom!

Redacteur R3dw0lF's schermafbeelding

Toestel
    Acer Liquid

Standaard

Als je toestel nog volledig opstart (maakt niet uit in welke versie) kan je Malez recovery installeren. Hiermee kan je alle geheugenswissen en eventueel een versie software versie mee installeren. Eens dit gedaan is denk ik dat alles terug als normaal zal moeten werken en de update ook normaal zou moeten verlopen.
    instructies over malez recovery zou je hier op dit forum wel moeten vinden ofwel kan je naar liquid.modaco.com surfen (engelstalig).

succes!

Soortgelijke discussies

1. Acer liquid Mt na update alleen Acer UI?
    Door tjongejonge in forum Acer Liquid / Liquid E
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 26 November 2011, 00:26
  2. hoe flach player op acer liquid mini en update naar 2,3?
    Door timmie in forum Acer Liquid / Liquid E
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26 July 2011, 20:53
  3. Update Acer Liquid beschikbaar
    Door Ruud in forum Androidworld.nl artikelen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 16 March 2010, 12:50
  4. Acer Liquid
    Door jULEZ in forum Algemene vragen over Android
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 18 February 2010, 11:03

Regels voor berichten