*

Acer liquid Mt na update alleen Acer UI?
  1. Sponsors (verdwijnt wanneer je inlogt)

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Acer liquid Mt na update alleen Acer UI?

Standaard Acer liquid Mt na update alleen Acer UI?

Hallo,
    Ik heb een Acer Liquid Metal. Vandaag heb ik een update gedaan van Android 2.2. naar 2.3.6. Maar nu constateer ik dat waar ik eerst kon kiezen tussen Acer UI en Android UI, nu alleen de Acer UI mogelijk is. Iets wat ik niet wil, ik wil graag de Android versie hebben, dat startscherm etc vind ik prettiger. Heeft iemand enig idee hoe dit te doen? Ik zag een kort Engelstalig stukje, maar dat zei me niet zoveel.

Wanneer dit niet mogelijk is, is het dan een mogelijkheid terug te keren naar 2.2? Zit er uberhaupt veel voordeel aan de 2.3.6 boven de 2.2?

Bedankt!

Standaard

Volgens mij is het precies andersom: de Acer UI is verdwenen en alleen de Android interface is er nog, maar dan nu van Gingerbread. Ik gebruikte juist de Acer vanwege de handige eigenschappen, met name bij de startpagina en het met een veeg terughallen van je laatst gebruikte apps etc. Ook de 8 i.p.v. 4 apps icoontjes op het startscherm vond ik prettiger, nu moet ik ze handmati als widget er bij zetten. een kwestie van smaak (en gewenning) dus. Ik ga deze versie zeker niet proberen terug te zetten, want het is niet vootr niets een upgrade. Ik wen wel aan de (voor mij zeker) nieuwe UI.

Redacteur R3dw0lF's schermafbeelding

Toestel
    Acer Liquid

Standaard

Ik dacht dat je dit kon veranderen in de instellingen maar ben niet meer zo zeker.

Als de vraag er kwam na het installeren kan je altijd een reset naar fabrieksinstellingen te doen. Misschien vraagt hij het je dan opnieuw. je bent dan wel al je apps en data kwijt.

de update opnieuw installeren door het opnieuw flashen van de BIN file is ook een oplossing als je hier wat ervaring mee hebt.

Soortgelijke discussies

1. Acer Liquid E
    Door binnert in forum Acer Liquid / Liquid E
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 12 November 2011, 23:54
  2. hoe flach player op acer liquid mini en update naar 2,3?
    Door timmie in forum Acer Liquid / Liquid E
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26 July 2011, 20:53
  3. Update Acer Liquid beschikbaar
    Door Ruud in forum Androidworld.nl artikelen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 16 March 2010, 12:50
  4. Acer Liquid
    Door jULEZ in forum Algemene vragen over Android
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 18 February 2010, 11:03
  5. Acer Liquid