De Acer Liquid: een smartphone met Android donut (1.6), een snapdragon processor van 768mHz en met een 5 megapixel camera. Ziet er allemaal prima uit!
De Acer Liquid komt met een eigen interface. Meestal ben ik hier tegen, maar Acer heeft het allemaal netjes gehouden. Het wordt geen Google Experience toestel genoemd, maar feitelijk is het dat wel. De hardware ziet er wat minder uit, vind ik. Het lijkt allemaal erg lomp. Maar aan de afmetingen te zien valt dat allemaal wel mee.
De prijs schijnt ook erg laag te liggen: 380 euro! Ik wou eerst voor de Xperia X10 gaan, of misschien de Motorola Droid, maar die zijn wel erg duur. Deze Acer is zo goedkoop voor de specs dat ik een beetje bang ben dat het een flop wordt. Dus vroeg ik me af, heeft iemand ervaringen met andere Acer smartphones? Waren die ook zo goedkoop voor wat ze konden? En hoe is Acer met het uitrollen van updates? Hiermee bedoel ik, stel dat ik de Liquid koop, hoelang krijg ik nieuwe updates van Android toegestuurd? Want deze worden niet gedaan door Google, aangezien het geen Google Experience toestel is.
Het lijkt mij een prachttoestel. Het heeft niet de looks van de Xperia X10, maar wel betere software (naar mijn mening, ik hou niet zo van al die aanpassingen), en de specs zijn wat mij betreft prima. En zeker de prijs! Ik wil 'm namelijk unlocked gaan kopen
Preview van Unwired
Quick hands-on van Stuff tv

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren